geocaching

geocaching

vrijdag 28 februari 2014

# 79: Hoekies knuffelcache #1



GC3NEK9





Eigenlijk was ik ziek, maar Sanneke en Cindy wilden zo graag gaan cachen vandaag. Dat moet natuurlijk wel gestimuleerd worden, dus vooruit maar, ik liep met ze mee (hoewel ze natuurlijk gemakkelijk zelf en alleen hadden kunnen gaan...). Gelukkig was deze niet te ver bij ons vandaan, dus we gingen lekker een stukje wandelen.

Op de plaats van bestemming aangekomen, werd er door Sanneke en Cindy nog even een sommetje gemaakt en kon het grote speuren beginnen. De dames werden natuurlijk voortdurend afgeleid door de konijnen, kippen en allerlei vogeltjes in de mooiste kleuren. Dat gaf mij de tijd om even te zoeken. Helaas, ik kon de cache niet vinden.

Dus heb ik de dames tot de orde geroepen: er moest gezocht worden, de cache moest en zou gevonden worden! Dus Cindy wierp 1 blik op het binnenverblijf en voila: cache gevonden....Leuk natuurlijk, maar voor mij wel een beetje een domper dat ik dat zelf niet gezien had!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je langs komt op mijn geocaching-blog. Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!