geocaching

geocaching

woensdag 12 februari 2014

# 68: Poëzie








Het gedicht had ik al eerder kunnen ontleden, en er kwamen toch aardige coördinaten uit. Eenmaal op het nulpunt aangekomen, door de modder en andere viezigheid, moest ik me toch eens even achter de oren krabben. Waar te beginnen met zoeken? Naast een omgevallen boom....tja, daar zijn er meer van. Onder een steen....geen steen te bekennen. Was ik echt wel op het goede plekje aan het zoeken? Geen idee, dus gewoon maar doorgezocht. Alle omgevallen bomen werden bekeken, de stenen werden gezocht. Niets te vinden. 

ooit een hele boom

Totdat ik besloot om even te kijken of er een spoilerfoto bestond. En jawel, die was er. Een omgevallen boom met een aparte vorm. Die vorm heb ik al eerder gezien, recht voor m'n neus! Heel geconcentreerd verder gezocht bij de bewuste boom en uiteindelijk, na zeker een half uur zoeken, ook de bewuste steen gevonden. 

veel omgevallen bomen

Mijn doorzettingsvermogen werd beloond met een echte Carrottepot! Tel daarbij op het mooie weer, de onverwachte plek en heerlijk buiten zijn: zelden zo blij geweest!

vreemde zwam...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je langs komt op mijn geocaching-blog. Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!