geocaching

geocaching

woensdag 12 februari 2014

# 69: TB-hotel Het Konijnenhok



GC4WQCK





Deze cache was eerder deze week online gekomen. Hij ligt zo'n beetje tussen mijn huis en mijn werk in, dus je zou zeggen: snel oppikken, dan maar.
Maar nee, zo vlot ging het allemaal niet: de ene keer ging ik op hoge hakken naar mijn werk, dat is niet handig voor het cachen. Een andere keer was ik vergeten een TB mee te nemen, dan kun je natuurlijk  niet bij een TB-hotel aankomen. Een volgende keer gewoon helemaal vergeten om te gaan cachen en linea recta vanuit werk naar huis gescheurd.



Dan maar op een zaterdagmiddag langs gereden. Tussen de buien door kwam het zonnetje tevoorschijn, precies op het moment dat we bij het hotel aankwamen. Er waren nog meer cachers die van het zonnetje gebruik maakten, want het was druk bij het hotel.

En wat een leuk hotel: stampensvol met gasten, gastheer en gastvrouw aan de deur en leuke discolampen aan het plafond. Gezellige boel, dus! Ik heb een TB achtergelaten en 2 TB's meegenomen naar huis. Die hebben nu wel lang genoeg gelogeerd in dat hotel, tijd voor iets anders!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je langs komt op mijn geocaching-blog. Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!