geocaching

geocaching

dinsdag 4 februari 2014

# 64: Micro # 2 in Tanthof - Zonnepanelen


GC4F665





Voor de puzzel van deze korte multi, werden de antwoorden op internet gevonden. Ik hoefde dus alleen de juiste coördinaten nog maar in de GPS te laden en op pad te gaan.

Ik had nog een recent logje van de CO gelezen: Naar aanleiding van een mailtje vandaag even een kijkje genomen en de micro bleek verdwenen te zijn. Er is gelijk een nieuwe geplaatst, even kijken hoe lang die blijft hangen...

O jee, als -ie er nog maar was, anders zou alles voor niets geweest zijn. Aangekomen op ground zero zag ik 'm meteen. Oef...gelukkig! Niet voor niets natte voeten gehaald! Het logrolletje was wel heel nat, dus ik heb meteen een berichtje uitgedaan naar de CO. Gelukkig hield mijn krabbel nog net op het papiertje!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je langs komt op mijn geocaching-blog. Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!