geocaching

geocaching

dinsdag 4 februari 2014

# 66: ff dokke


GC2JPJY





Deze puzzel, van de befaamde Wilxlii Carrotte, wel bekend in Delft en omstreken, heb ik eigenlijk nooit echt opgelost. Ik heb vooral de logjes van mijn voorgangers gelezen en daaruit een bepaalde conclusie getrokken. Daarna was het een kwestie van "carrotteren" in de buurt van mijn gekozen nulpunt. Tot twee keer toe op hetzelfde punt, lukte het niet de cache te vinden, mede doordat het een drukte van belang was met dreuzels en dreuzelkinderen.

De derde keer had ik versterking gevraagd aan Bas, die wilde natuurlijk graag met mij mee een cache zoeken. En dit keer had ik de cache in één greep in mijn handen. Ik had Bas dus eigenlijk helemaal niet nodig...

Wel fijn dat je voor een Carrotte-cache niet echt hoeft te kunnen puzzelen, want die puzzels van hem.....pfoehee, die zijn lastig!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je langs komt op mijn geocaching-blog. Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!