geocaching

geocaching

zondag 29 september 2013

#23: De Boom



GC499R4





Omdat we op 4 september na het werk nog een uurtje overhadden, zijn Bas en ik op de fiets gesprongen om te gaan cachen. Ik dacht dat we de cache "Geheim van de Nano" zouden gaan doen, dus ik was een stuk vooruit gefietst. Op een gegeven moment wist Bas te vertellen dat we terug moesten. Hè, hoezo? We gaan toch goed, richting TNO? Toen bleek dat Bas met een hele andere cache bezig was, namelijk "De Boom".

Deze boom gelukkig snel kunnen vinden, zodat we alsnog door zijn gereden naar "Geheim van de Nano". Helaas konden we deze, mede door de studentendrukte, niet vinden en zijn na een kwartiertje zoeken weer naar huis gefietst.

Maar dankzij Bas toch een smiley op de kaart!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je langs komt op mijn geocaching-blog. Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!