geocaching

geocaching

zondag 22 september 2013

#19: Zeg ken jij de mosselman?



GC3XWMF





Dit keer kwam Linda naar Delft om samen met mij te gaan cachen. Zo gezegd, zo gedaan. In de binnenstad had ik al een aantal caches gevonden, die Linda nog niet had. Dus ik heb haar in ieder geval die caches laten vinden (ze vond het helemaal niet leuk dat ik geen aanwijzingen gaf).

Tussendoor hebben we ook samen nog 2 caches gedaan, waaronder deze: Zeg ken jij de mosselman? Omdat ik al zo'n 25 jaar in Delft woon, weet ik ondertussen wel waar de mosselman woont, dus we hadden de mosselman snel gevonden. Maar de mosselman vinden is nog iets anders dan een cache vinden.

De mosselman wilde nog weten "of hij ons kon helpen", maar toen we daarop negatief antwoordden (we lusten allebei geen vis), wist hij wel genoeg. Hij heeft dan ook smakelijk lachend toe staan kijken hoe we er lustig op los zochten. Uiteindelijk was de cache niet erg onopvallend te noemen, maar ja, je moet 't maar even weten, natuurlijk.

Bij het bruggetje de logrol ingevuld en daarna op naar # 20!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je langs komt op mijn geocaching-blog. Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!