geocaching

geocaching

maandag 20 juli 2015

# 438: {SCS-4} #5 Une petite lettre !!















De volgende cache die we op deze warme dag in Frankrijk hebben gedaan, was een letterbox. Nou heb ik altijd begrepen dat je bij een letterbox je eigen ansichtkaart mee moet nemen, alvast moet adresseren aan jezelf en dan moet hopen dat een volgende cacher er een leuk verhaaltje op schrijft en 'm op de post doet. 

In Frankrijk werkt het blijkbaar anders. In deze cache zat een hele stapel ongeadresseerde ansichtkaarten, waarschijnlijk bedoelt als presentje aan de bezoekende cacher? Ik heb geen idee, ik heb ze er maar in laten zitten. 

Wel weer een smiley op de kaart bemachtigd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je langs komt op mijn geocaching-blog. Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!