geocaching

geocaching

maandag 20 april 2015

# 322: [2DMGE] Labyrint


GC57RKV






Nadat we de hondencache hadden gevonden, doken we zelfs nog dieper het Abtswoudse Bos/Abtswoudse Park in om een labyrint op te lossen.



Na het zelf geprobeerd te hebben, werd het ding uit mijn handen gerukt door Bas, die nu ook wel eens wilde kijken. Ik heb me ontzettend vermaakt om hem: na 10 minuten begon hij te vloeken en te tieren, hij kreeg het niet opgelost....Terwijl ik lekker op een boomstronkje naar hem zat te kijken, kwam er na een klein half uurtje een grijns op zijn gezicht: hij had het ding gekraakt!



Een logrol was zijn deel, waarop onze krabbel gezet werd. Daarna de cache weer in originele staat achtergelaten, met een favopuntje van ons erbij!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je langs komt op mijn geocaching-blog. Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!