geocaching

geocaching

zaterdag 15 maart 2014

# 88: MDECC - Midden-Delflands Eerste Carpool Cache


GC2PKBM




Na 7 caches gevonden te hebben, gingen we weer op huis aan. En als je dan langs een carpoolplaats komt, moet je natuurlijk altijd even kijken of er niet een cache ligt. Ja hoor, bij deze Midden-Delflandse carpoolplaats ligt er eentje.

Nadat ik de vorige cache gevonden had, mocht Bas van mij deze weer vinden. Dat kwam voornamelijk omdat ik op een volledig verkeerde plek aan het zoeken was en Bas het nodig vond een eindje verderop te gaan kijken. En ja, hij was degene die gelijk had en de cache tevoorschijn toverde.

Al met al was dit een mooie lentedag met 8 gevonden caches!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je langs komt op mijn geocaching-blog. Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat!